8.6.12

EURO 2012 : SUDAH BERMULA!!

8.6.12
Malam ni bermulanya penantian 4 tahun setelah Spain menjadi juara EURO 2008 lalu.. sepak mula akan menyaksikan pertemuan antara Poland melawan Greece pada jam 12 malam ni..


Selepas tu pasukan pilihan aku edisi kali ni, Rusia akan melawan Rep Czech pada jam 2.45 pagi esok.. sekarang baru jam 9.30 malam, tak lama dah ni.. heheh..


Sebulan yang mendatang ni aku pasti ramai antara kita akan pergi kerja dengan mata merah sebab tak cuckup tidur.. ye la kan, game mula jam 12 pagi ngan 2.45 pagi.. habis tu pukul berapa korang nak tidur??


Aku? tengok la camne, tapi rasanya tidur je kut.. hahah.. rugi woo kalau tak tidur, betul tak? ok lah.. aku pasti ramai yang tengah cari port nak tengok bola malam ni.. 


Aku tengok kat rumah je la.. boleh baring-baring lagi, heheh.. tapi seronok kalau tengok ramai-ramai, nak lak tengok kat kedai mamak.. memang best.. 


Pasukan mana akan menang malam ni? sama-sama kita saksikan nanti...